Yamaha, istoria unui brand japonez de succes

Toata lumea a auzit, macar odata, de Yamaha si de produsele inscriptionate cu acest nume. Poate nu toti, dar un numar destul de mare am vizualizat, macar odata, un produs marca Yamaha: boxe Yamaha, instrumente muzicale, amplificatoare audio, amplificatoare stereo, amplitunere, blu-ray playere, boxe active, boxe centru, boxe de exterior, boxe de podea si de raft, cd playere audio, ipod docking station, receivere AV, sisteme home cinema, sisteme de boxe 5.1, subwoofere audio, etc.

Yamaha este implicata, datorita pasiunii pentru muzica, in segmentul audio de peste un secol. Primul produs al companiei Yamaha a fost o orga, fabricata in anul 1887. Acum brandul Yamaha a ajuns unul dintre cei mai importanti producatori mondial de piane si alte instrumente muzicale, fiind implicat in diverse proiecte muzicale.

Yamaha fabrica, de asemenea,  aparatura de inregistrare, se ocupa de designul noilor sali de concert, asistand in turnee diversi artisti, care se bazeaza pe experienta in domeniul muzical a brandului japonez.

Yamaha a introdus prima data conceptul HiFi (High Fidelity), cu o placa turnanta, fabricata in anul 1954 si a devenit, astfel, prima companie care a avut dreptul sa foloseasca termenul de "HiFi". Ulterior, brandul japonez Yamaha a devenit unul dintre primele branduri care oferea produse pentru publicul larg si echipamente de inalta calitate audio, introducand mai multe componente stereo legendare.

In prezent, brandul Yamaha produce o gama larga de produse, de la amplificatoare audio stereo, la echipamente hifi, casti audio, boxe de podea, boxe de raft, subwoofere auto si audio, sisteme hifi compuse, sisteme home cinema.

Daca vrei sa achizitionezi produse Yamaha cu un excelent raport calitate-pret, incearca online. Exista numeroase magazine ce comercializeaza produsele Yamaha, la preturi avantajoase. Asigura-te, insa, ca magazinul online ales iti pune la dispozitie produse de calitate, originale, cu garantie. Sunt si numeroase magazine care, sub sigla Yamaha, comercializeaza fake-uri. Cere recomandari inainte de a cumpara, cauta informatii despre magazinul in cauza ca sa stii daca au existat clienti nemultumiti sau foarte multumiti.