Impulsuri nervoase

Toti suntem nervosi. Avem momente cand pur si simplu nu mai suportam si ne enervam. Problema este ce facem cand suntem nervosi.
Daca unii dintre noi isi ineaca amarul in bautura sau tigari sunt si alte categorii de oameni care mananca.
Eu de exemplu mananc. Incepand cu ciocolata si terminant cu alte chestii de rontait. Niciodata nu am mancat ciorba sau friptura. Chestii marunte, rontaieli.
Exista fel si fel de persoane. Unii ne enervam mai des, altii foarte rar. Fiecare insa din motivele noastre.

Daca unii se enerveaza sau se supara ca a pierdut Steaua, altii sunt insa suparati ca nu mai au nici un ban sau pentru ca s-a rupt o teava la baie.
Exista momente cand pur si simplu ne enervam degeaba. Pur si simplu asa ne trezim.

Daca pe cele pe parcursul zilei le-am inteles, pe cele de dimineata nu le-am inteles niciodata. Chiar daca nu e vorba de vecinul care da gauri la ora 7 dimineata sau sirenele ambulantelor, poate totusi sa fie liniste deplina in casa si totusi avem monente cand ne trezim nervosi. Pur si simplu nu vrem sa vedem pe nimeni sau sa vorbim cu cineva.
Prietenul meu se  enerveaza cand jucam carti. El crede in jocul respectiv, se implica, da din el tot ce are mai bun, eu insa joc de placere, pentru relaxare, sa treaca timpul sa zic asa. Joc doar pentru ca nu am ce face. Acesta este si motivul pentru care pierd. Nu incurc ceilalti jucatori, in sensul ca dau prost si dupa imi dadeam seama ca aveam carti, pur si simplu nu ma intereseaza asa mult, nu numar cartile nimic de genul. Si vazand ca joc haotic dupa cum am chef ii stric lui socotelile.
El numarand mereu cartile, are impresia ca eu nu mai am carti potrivite in mana astfel punandu-si ochii pe ceilalti jucatori. Insa eu nebagand de seama trantesc cate o carte la final de se oftica toti. Nu exista joc in care sa nu se oftice. Ma refer strict la jocurile dintre noi doi sau noi doi si altii. Mereu iese cu cearta. El pur si simplu nu intelege ca eu ma joc de placere.  Pe mine ma amuza in schimb iesirile lui. Ma ameninta ca nu va mai juca niciodata cu mine, eu ii raspund ca pana data viitoare si totul se incheie cand ne punem la somn in parti diferite ale patului. Totul e bine pana dimineata. Cumva in timpul somnului ne impacam, ne luam in brate si gata.

Daca el se oftica frumos, exista insa si cazuri cand se ajunge la batai sau scandaluri. De exemplu vecinul meu de la 3. Cand e suparat se imbata si tranteste in casa sau usa de la scara. Fiind cu geam de nenumarate ori l-a spart sau s-a taiat.
Cele mai placute mie sunt insa impulsurile pe mancare. Bineinteles pentru cei care nu au probleme cu greutatea. Eu cred ca ar trebuie sa fiu mai nervoasa. Eu foarte greu asimilez. Castig 3 kilograme daca mananc cele 3 mese pe zi, foarte multe gustari si daca stau toata ziua in pat pentru catev saptamani. Pur si simplu nu pot lua in greutatea. Daca in liceu oscilam putin de la 45 la 55 de kg, in ultimii 3 ani nu am depasit 50, dar nici nu am scazut sub.

Alte impulsuri nervose sunt cele artistice. Aceia sunt oameni extraordinari. Creeaza opere de arta, opere cu emotii cu sentimente. Exprima exact ceea ce simt. Daca e sa exprima calmul cumva ar fi prin culori calde, peisaje, lucruri frumoase, la celalalt pol gasim furia, lucruri intunecate, culori reci. Indiferent de natura impulsului cel mai indicat este sa-l exteriorizam.