Ultimii 20 de ani in 20 de randuri

Nici macar nu-mi mai amintesc cum eram la 5 ani sau daca gandeam vreo ceva, daca aveam formata vreo farama de ratiune si daca in sufletul meu se aflau altceva inafara de dulciuri, caini, pisici si vrabii, pui de soricei si gandaci…

Totusi in ultimii 20 de ani, desi mi se pare un timp extrem de scurt, se pare ca am facut multe, extrem de multe, lucruri extreme chiar. In ultimii 20 de ani am facut insa un lucru foarte important de care sunt mandra: am crescut ca om in fata propriilor mei ochi. Totusi nu cu asa voi umple cele douazeci de randuri. Incerc sa imi amintesc ce am facut in ultimii douazeci de ani, inca de la varsa aceea frageda, de abia jumatate de deceniu, in comparatie cu aceasta cand e deja sfert de secol:
  •     am fost la scoala, am invatat sa citesc si sa scriu, mi-am facut primii prieteni
  •     am cunoscut dezamagirea si am iubit prima data in liceu
  •     pana la liceu cred ca am invatat si ce e emotia si frica si succesul
  •     am avut un caine pe care l-am iubit mult mult
  •     am pierdut o matusa draga mie
  •     am pierdut un unchi drag mie
  •     am schimbat vreo 8 culori in cap si vreo cinci frizuri extreme
  •     am schimbat colegi de liceu, de doua ori dar de generala de patru ori
  •     am dat bacul si l-am luat apoi am mers la facultate in alt oras
  •     am locuit in patru orase pana acum
  •     am schimbat 23 de chirii
  •     am avut o pisica pe care am iubit-o si mai mult
  •     am pierdut casa in care am copilarit, ai mei au vandut-o
  •     am descoperit noi locuri in Romania si am incercat senzatii noi si tari
  •     m-am indragostit de teatru, am facut parte din el
  •     am vazut primul meu concert international cu o trupa internationala
  •     am participat la un festival ca voluntar ani de-a randul
  •     am gasit iubirea infantila, care aproape ca m-a secat de energie
  •     am vazut sute de filme
  •     am ajuns sa iubesc cu adevarat, sa ma casatoresc si sa imi intemeiez o familie

In linii mari cam asta mi-am amintit din ultimii 20 de ani pecare i-am petrecut facand umbra Pamantului. Desigur si altele mult mai importante ar trebui mentionate insa se pare ca nu au ramas in memoria mea prea aprinse.

Tu ce ai facut in ultimii 20 de ani?!