Modele

Cautand metode de a da cateva kilograme os, am gasit metoda modelelor.

Femeile acestea foarte slabe sunt pe placul a vreo 20% dintre barbati, insa parerea mea este ca ele trebuie sa arate in acel mod, pentru ca hainele sa arate pe ele ca pe un umeras cu picioare.

Bun, sunt eu invidioasa, nimic rau in asta, femei la 45 de kg si 1.85 m ar trebui sa fie idealul oricui. Intotdeauna m-am gandit ca ele trebuie sa manance numai salata, probabil numai varza, doar salata verde cu fructe de mare, apa plata cu lamaie vinerea si cam atat.

Eh, nu mica mi-a fost mirarea si nici criza de ras cand am citit o confesiune a unei femei care a fost model si a prezentat “regimul” sau de hranire. Dupa cum urmeaza, in fiecare zi urmataorele “alimente”:

1. Vata - de bumbac, nu de zahar.

2. Cola 0.

Astfel, au stomacul plin cu doar 2 calorii.

Primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost ca o sa putrezeasca vata aia in stomacelele lor, apoi m-am gandit ca acidul clorhidric o va descompune. Intr-un final, mi-am amintit de catelusa mea, care operata fiind si-a mancat toate pansamentele si le-a eliminat cu usurinta.

Nu m-as fi gandit eu atunci ca ea, mititica, dorea sa fie model.