Despre lucruri simple

„Dacă am trăit numărând de câte ori am respirat, am trăit degeaba… Dar dacă am adunat o seamă de momente în care ni s-a tăiat respiraţia, am trăit cu adevărat”...asta scrie Mihaela Radulescu in una din cartile ei - „Despre lucruri simple”. Intr-adevar, cartea este simpla de citit, vorbeste despre toate lucrurile simple care ne bucura sufletul in momentele dificile ale vietii. Vorbeste despre femeia care cunoaste sau ar trebui sa cunoasca tainele frumusetii exterioare si interioare. Vorbeste despre trupul si sufletul femeii, despre principiile vietii, despre iubirea barbatului pentru femeia lui, despre  familie, copii...despre tot ceea ce defineste femeia. Femeia devine o esenta a vietii in conceptia Mihaelei Radulescu, iar iubirea insoteste fiecare pagina a acestei carti atat de frumoasa....si simpla in acelasi timp.