Soarele care da cu lovituri riscante

Acum ca a iesit soarele parca mi-am mai sters figura de depresiva putin si parca - parca mi-a mai disparut si amarala din suflet. toate numai din cauza unor raze puternice de soare. Acu ma trezesc dimineata pe la 6 numai ca sa prind rasaritul si mi-a mai crescut si apetitul de viata, de a iesi din casa, de a nu mai sta ca o pisica lenesa toata ziua la filme bagata pana la gat in patura doar ca sa  treaca timpul. Acum am un motiv…
 
Totusi soarele asta da cu lovituri tot mai mari.. caci, domnisoara fiind, se pare ca am multe lipsuri, si cum de la an la an imi cam schimb garderoba sau cel putin stilul… ma vad acum total lipsita de aparea stralucitoare a modei in top.
Iar cand unii isi cara cu ei dovezile bogatiei zilnic si la orice pas, stralucind in lumina soarelui de primavara, ma vad ca o fiinta lipsita de aparare si tare as vrea sa fa si eu cumva sa fiu asa fashionista, insa nu e stilul meu. Desi anul acesta mi-am propus sa fiu mai feminina in tinutele vestimentare, nu prea ma lasa bugetul. Mi-am si dat seama sincer de ce nu am optat pentru rochite si pantofei sexy pana acum: sUNt EXtREM DE sCUUUUMPEEE!!!
 
Mai exact daca vrei sa iti iei o rochita si nu ma refere la toate panaramele de 30 de lei pe care le gasesti la magazinele turcesti, ci o rochita care sa iti dea un plus de feminitate si un aer de rafinament, trebuie sa scoti pe putin 150 de lei din buzunar. si sa nu mai spunem ca nicio rochita nu se potriveste cu aceeasi pereche de pantofi sau cu aceleasi dresuri - ciorapi si in niciun caz cu aceeasi jacheta. Fiecare pare sa aiba propriul sau partener in ale vestimentatiei. si cum mai exact sa faci ca sa fii feminina in plina primavara cand de fapt toate te ard la buzunar? O variamta ar mai fi secondurile, magazinele online cu haine ieftine, ori schimbul de haine. Insa ale mele sunt cam demodate si nu prea ma mai pot da la schimb…
 
Pana atunci, port si eu ce-oi avea, dar nici nu vreau sa ma gandesc sa se incalzeasca si mai tare, caci altfel chiar ca am dat de belea.  E tare greu sa fii femeie in conditiile actuale de moda si de stil!