Karma sau metoda du-te vino a parerilor de rau!

Cu totii suntem victime si calai, chiar daca nu constant, ori nu ne dam seama, macar la cativa ani lumina distanta.
Cu totii ranim, poate o musca, un fluture, un suflet de om, chiar daca in mintea noastra acest lucru nu are nici o rezonanta.
Cu totii suntem rai, dar si buni, ne invartim in lume, in univers, ca o gaina in ograda plina.
cu totii vrem iubire, dar nu pe cea pe care o primim caci aceasta ne face inima cat o bulina.
cu totii vrem, dar uitam sa dam.
eu am uitat adesea -
si cand mi-am amintit,
n-am avut cui sa-i mai dau ce am avut de oferit.
Eu am uitat sa dau, adesea am cerut
meritul meu deplin e insa ca finalmente am priceput.
am priceput cum sta cu karma, mi-am dat seama ca nu e nume de dat de-a valma.
Si daca am cerut si n-am primit atunci cum era sa iau totul in continuare ca un esec repetat la infinit?
Daca primesti si nu vrei, gandeste-te atunci de ce ramai sarac de iubire
gol in lume si plin de tine.
problema cu lumea e ca in toata ecuatia asta de Cerere-Oferta,
multi comerciantii prefera sa ramana cu buza umflata!
asa ca mai bine sa moara dupa ce n-au gasit
decat sa se multumeasca cu ce au primit.
chiar de-a fost putin
macar s-au mai catarat pe treptele de-amurg sublim.