Esti supravietuitor sau iti traiesti viata?

De ce ne facem asta? Aceasta viata pe care multi in secret o urasc. Cei mai multi dintre noi, oricum. Stii viata unde noi toti ne trezim si mergem de la noua la cinci la locurile de munca, cinci zile pe saptamana. De ce aceasta societate se simte ca si cum trebuie sa "tinem pasul cu ceilalti"? Care este motivul? Este intr-adevar atat de important? Nu ne face nefericiti? Intr-adevar profund, sentimental nefericiti?
Nu ne-am dori doar sa fim mult mai fericiti daca am face ceea ce am vrea? Doar traim. Imaginati-va daca am putea sta acasa cu familiile noastre. Daca am putea scrie, citi, invata, cultiva plante, rade, calatori, fie lenevi atunci cand ne-am dori. Doar am face ceea ce iubim sa facem si am vrut sa facem. Fara un program setat in piatra. Orice ar fi in sufletul nostru ai am vrea sa facem in acel moment, la fel ca atunci cand eram copii.

Deci explicati, de ce suntem blocati aici, in aceasta lume materiala, cumparand acest lucru si altele? De ce vom continua sa lucram la joburi pe care la uram, apoi incercand sa prindem zile de somn dupa lunga saptamana de lucru, ignorand lucrurile pe care le dorimesc cu adevarat si me bucuram sa le facem. Consumul de alimente in exces, deoarece nu suntem fericiti emotional, incearca sa umple acel gol. Excesul de bauturi, fumat, amorteala mintii ne distrug corpurile noastre.
De ce vom continua sa abandonam familiile noastre de zi cu zi atunci cand intr-adevar vor doar sa-si petreaca timpul cu noi si sa ne rasfete cu rasul lor. De ce vom continua sa actionam in bunatatea noastra de a-i multumi pe altii, atunci cand vrem cu adevarat sa reparam lucrurile pentru ca pe plan intern nu suntem fericiti. De ce nu ne oprim ca sa putem pe deplin, cu adevarat, se ne bucura de sentimentul vietilor noastre?

Poate te gandesti la bani, de a intretine familia ta, de a dori acest lucru si multe altele. Poate ca te gandesti ca trebuie sa aveti acest lucru pentru ca atunci veti fi fericiti. Dar este ceea ce este sufletul tau doreste cu adevarat, pentru ca este ceea ce te face cu adevarat fericit?
Aceste dimensiuni sunt ceea ce sufletul vostru doreste. Ceea ce are nevoie. De care are nevoie. Ce vrea sa aiba. Adevaratul motiv pentru care traiesti, de ce respiri. Este ceea ce ne-am dori sa facem. Este ceea ce corpul si mintea noastra ne indeamna in fiecare secunda din fiecare zi, dar ne-am blocat afara, pentru ca avem bani pentru care sa lucram si de care avem nevoie pentru a "supravietui".
Dar ce este supravietuitorul? Ce este de baza in supravietuire? Hrana, adapost, apa.

Conditiile de viata sunt ceva complet diferit. Gaseste-le, urmareste-le, iubeste-le, si distreaza-te ! Fericirea ta depinde de asta. Nu mai face lucruri doar pentru ca ai nevoie de bani pentru a plati pentru lucrurile din viata ta. Opreste sincronizarea externa. Daca ne-am gasi toti visul nostru, pasiunea noastra si am trai pentru ea, aceasta lume ar fi un loc diferit, nu crezi? Deci, care este pasiunea ta? Ce nu iti place? Nu lasa nimic sa te opreasca niciodata pentru ca meriti sa fii fericit.