10 motive pentru care sa nu bei niciodata prea mult

Sa bei alcool este o noua moda din cate vedem la stiri insa cu siguranta este cel mai intens pratcicat hobby al femeilor in ultimul timp, avand in vedere ca ele au incpeut sa bea cat barbatii. Moda asta total noua, nu face decat sa ne puna pe noi fetele, intr-o lumina negativa. Recunosc ca am baut si eu, am tras chiar cateva betii drastice, demne de tinut minte o viata, atat de mine cat si de prietenii mei, insa nu m-am dat in leagan de aere si de scandal, in nici un caz. Adica am fost cumintica, am ras cu oamenii si am glumit, pana am cazut pe jos si m-am culcat voit sau nevoit, sub o masa, un scaun, o plaja, un umbrar strain sau o terasa deja pustie…
Cert este ca in adolescenta trebuie sa le faci pe toate si nu are sens sa treci prin aceasta etapa daca nu ai tupeu sa risti sa traiesti. Totusi la o anumita varsta cand se preconizeaza ca deja ai cateva graunte in plus pe langa creier, e bine sa consumi alcool intr-o cantitate mai rafinata. Iar daca ai ocazia sa o faci lata, mai bine fa-o in privat.

Iata cateva - mai exact zece motive - pentru care eu personal cred ca nu e bine sa te intreci la gluma la alcoolul:

1. iti mor neuronii - si asta e pe bune, dupa o betie gandesti mai prost, mai lent, mai fucked up, iar daca ai noroc ca a doua zi sa iti amintesti ce s-a intamplat, poate ca nimic din ce s-a intamplat nu va avea urmari grave pe viitor
2. o fata nu face impresie buna cand bea prea mult in nici un caz iar un baiat nu pare deloc macho daca trece masura. dimpotriva, isi arata numai teribilismul care nu mai e deloc sexy in vremurile in care traim acum
3. alcoolul iti distruge sanatatea si iti mananca din energie
4. chiar daca capeti curaj sa te bagi in seama cu un el sau cu o ea, folosindute de alcool, e posibil sa nu poti duce la final planul deoarece ai consumat deja prea mult alcool.
5. daca bei prea mult la un concert la care ai vrut din tot sufletul sa mergi nu iti vei ma aminti ce s-a intamplat
6. daca bei prea mult la o intalnire la fel te vei face de ras pentru ca nu iti vei mai aminti ce anume s-a intamplat
7. daca bei prea mult alcool si le combini o sa iti fie rau ca naiba si vei avea de suferit a doua zi (eu de exemplu stau in pat o zi intreaga si o pierd pur si simplu)
8. daca bei prea mult risti sa ramai fara bani in buzunar deoarece cheltui prea mult
9. daca consumi prea mult alcool ti se strica tenul, mai ales la fete, alcoolul imbatraneste si in plus strica si textura firului de par
10. daca bei prea mult alcool vei avea o transpiratie insuportabila exact cand te astepti mai putin.
Asadar luand aminte la cele spuse, trebuie sa fiti atenti si sa nu mai jonglati cu riscurile atunci cand vine vorba despre consumul de alcool in exces.