Revelionul la ski in Zell am See

Daca sarbatorea Craciunului a fost dintotdeauna apreciata ca o sarbatoare de familie, in care rudele se aduna in jurul mesei si a preparatelor traditionale, in “sfanta” datina romaneasca, Revelionul este considerat sursa maxima de distractie. Tocmai de aceea tinerii, dar nu numai, aleg de cele mai multe ori statiunile montane pentru petrecerea vacantei de Sarbatori, iar daca acest lucru se poate imbina si cu distractia pe partiile de ski este cu atat mai bine. 

Cum ofertele pentru Revelion la ski in Romania sunt de cele mai multe ori exagerate cu mult daca e sa ma refer la raportul calitate pret pentru serviciile oferite, romanii mai open-minded s-au orientat catre Austria pentru petrecerea Revelionului la ski. Fie ca alegi Kitzbuhel, St. Anton, Ischgl sau Innsbruck sau ca mizezi pe mai recenta favorita, cautand oferte ski Zell am See, mai ales pentru Revelion, fii convins ca vei fi pe deplin satisfacut legat de criteriile de calitate. O vacanta de Revelion in magica statiune austriaca Zell am See poate incepe de la pretul de la 455 de euro de persoana pentru 7 nopti de cazare si demipensiune la o pensiune de 3 stele in Maishofen, la 5 minute de Zell am See. La acest pret se adauga taxa pentru masa de Revelion, in valoare de 18 euro de adult sau 10 euro pentru copii. Pentru o pensiune de trei stele in Zell am See, chiar pe malul lacului 7 zile in perioada de Revelion costa 525 de euro de persoana, cu demipensiune, iar cina de Revelion costa 30 de euro.

Pentru un hotel de patru stele, cu partie de ski chiar in buza hotelului (si foarte aproape de centru) pretul unei vacante de Revelion este cuprins intre 907 si 1153 de euro de persoana (in functie de tipul camerei) pentru cazare si demipensiune.

In general unitatile de cazare din Zell am See ofera gratuitati si reduceri pentru copii, in functie de varsta. Si nu uitati de reducerile early booking.