Moda anilor 80

Mi se pare mie sau revine moda din acele vremuri? Daca nu e doar in imaginatia mea, ma bucur enorm fiindca macar se imbraca mai decent tinerele din ziua de azi. Stiu ca atunci nu prea se cuvenea sa areti foarte multe ca femeie. Cel putin din cate imi amintesc eu.
 
Rochitele si fustele nu erau super scurte, dar nici foarte lungi. Pantalonii evazati, erau in mare voga. Azi nu stiu daca se mai poarta asa ceva. Oricum mie niciodata nu mi-au placut si nici nu imi vor placea. Ar fi cazul sa se schimbe ceva si in moda, fiindca prea umbla tinerii dezbracati. Nu conteaza ca e iarna sau vara, fetele neaparat trebuie sa isi etaleze corpul. Chiar daca asta inseamana ca iarna pe frig sa stea cu spatele gol. Despre pantofi, nu prea imi amintesc mare lucru, dar banuiesc ca nu erau calapoadele, care exista acuma. Si bine ca nu erau. Azi sunt gagici, care doar pe tocuri umbla si isi distrug picioarele. Oricum ar fi, moda anilor 80 cred a fost destul de permisiva, atat cu femeile cat si cu barbatii. Mie una mi-ar fi placut tare mult sa traiesc in acea perioada.