Buna crestere

Bag seama cu tristete ca nu mai exista. A cam disparut. Toti tinerii din ziua de azi, se grabesc, sau sunt preocupati de tehnologie, si nu mai au timp sa se comporte frumos cu nimeni. Cred ca nici la intalniri nu se mai poarta buna crestere. Cred ca azi e cam banal sa mergi la intalnire cu o floare. Sau si mai rau cu autobusul.
 
Azi, tinerii nu mai ofera locul in parcuri sau in autobuse, nu mai ajuta pe nimeni, sunt prea preocupati de aspectul lor si de cum sa impresioneze pe cel de langa el sau ea. Mi se pare trist. Nu vreau sa ma laud si sa dau impresia ca eu am ajutat o gramada de oameni, ca nu a fost deloc asa. Doar ca atunci cand vedeam un om la ananghie, ma ofeream sa il ajut. In ziua de azi, poti sa cazi lat, langa un grup de oameni ca nu te vor baga in seama deloc. Probabil asa au fost educati. Ce sa le faci? Cei sapte ani de acasa spun totul.I ara daca mai sunt si persoane de bani gata, e clar. Astia cred ca totul li se cuvine. Probabil ar chema un angajat ca sa ajute persoana in cauza.
 
Eu am sa-mi educ copiii in spiritul civic. Probabil voi parea patetica, insa buna crestere mi se pare ca a cam disparuit. Azi toti se grabesc, fug, sunt agitati, nervosi. Nu mai vezi oamenii calmi si cu zambetul pe buze. Din pacate, in vremurile astea, totul se invarte in jurul banilor. Si poate din acest motiv toti cred ca prin nesimtire pot ajunge mai repede sa aiba bani. Asa o fi? Nu prea am de unde sa tiu, fiindca eu nu am bani multi.