Ziua copilului este o zi speciala

De 1 iunie, de ziua copilului, baietelul meu a venit acasa de la gradinita foarte incantat. Are 4 ani si acum a aflat pentru prima data ca exista o zi in an in care toi copiii sunt sarbatoriti. Pe el l-am sarbatori in fiecare an de 1 iunie, numai ca fiind prea mic nu isi mai aduce aminte. Practic, anul acesta, cand el are 4 ani, va fi prima amintire a lui de Ziua Copilului.

Cum spuneam, baietelul meu a venit foarte incantat de la gradinita, pentru ca ”doamnele” le-au pregatit o petrecere surpriza. ”O petrecere adevarata”, imi spune, ”cu tort, cu prajituri si suc”. Era atat de fericit, incat imi era greu sa il urmaresc, pentru ca povestea repede, entuziasmat, despre faptul ca au avut pahare si farfurii cu Elefantelul Dumbo, baloane cu Strumfii si Spider-Man si coifuri si sulfatori cu Trenuletul Thomas. Eu stiam toate amanuntele astea, pentru ca noi, parintii, am pus bani pentru petrecerea lor si fiecare s-a ocupat de ceva. Eu, de exemplu, m-am ocupat de cumpararea acestor articole petrecere copii, alt parinte s-a ocupat de tort, altul de prajituri si suc si tot asa. Dar imi placea sa il aud atat de fericit si entuziasmat, mai ales ca stiam ca si noi, parintii, am contribuit la fericirea lor.

Mi-a povestit ca au jucat tot felul de jocuri cu ”doamnele” (acestea fiind educatoarele), ca au cantat, au facut baloane, au interpretat roluri din desenele lor preferate si multe altele. Au primit si cadouri, ca doar era ziua lor si mi-a aratat nerabdator ce are in punguta. Scoase o gentuta pentru pachetel si imi explica faptul ca baietii au primit gentute cu Ben 10, iar fetitele cu Hello Kitty. Stiam si asta, pentru ca tot eu le cumparasem de pe acelasi site cu toate celelalte accesorii de petrecere, www.bubuparty.ro, insa bucuria de pe fata lui era confirmarea de care aveam nevoie, ca am ales cadouri frumoase si ca le-am oferit copiilor nostri o zi de neuitat.