Profesorul de desen din generala

In scoala generala am avut un profesor de desen care ne punea la fiecare ora sa realizam cate o picture cu tematica. Puteau sa fie diverse tematici, uneori erau peisaje, uneori erau oameni, alte ori erau peisaje tematice. De fiecare data cand pictam ceva pe blocul de desen imi imaginam un peisaj frumos si imi imaginam ca ma distrez in acele locuri.

Pictam de obicei locuri in care am mai fost si locuri care ma faceau sa ma simt mai bine in trecut. Sunt multe locuri care m-au facut sa ma simt bine prin energia lor si prin frumusetea peisajului si aceste locuri mi-au ramas intiparite in amintire si le-am desenat pe blocul de desen. Imi place tot ceea ce reusesc sa pictez acolo si imi place tot ceea ce m-a facut sa ma simt mai bine legat de acele locuri. Este un loc care mi-a placut cel mai mult: marea cu tarmul ei auriu si cu valurile ei inspumate si mi-a placut mult acest loc si din acest motiv apare in picturile mele frecvent. Imi place sa pictez o mare azurie si un cer senin cu un soare ca o perla de foc si imi place tot ceea ce am reusit sa pun pe blocul de desen. Profesorul a fost foarte impresionat mereu de picturile mele si obtineam note mari. Imi place tot ceea ce reuseam sa fac si imi place tot ceea ce ma scotea in evidenta.

Chipul profesorului de desen mi-a ramas in amintire, era un profesor calm si dragut, mai rozaliu la fata si care avea niste ochi frumosi , caprui si calzi, care reflectau frumuseteea lui interioara. Era foarte frumos chipul lui, cu parul nins si albit inca din tinerete si imi placea tot ceea ce spunea, modul calm in care vorbea si modul in care ne explica tot ce trebuie sa transpunem pe blocurile nostre de desen. In acest fel au aparut pe foile mele fel si fel de picture frumoase si imi placea mereu tot ceea ce reusesc sa transpun si tot ceea ce facea mai incantator desenul meu . Vroiam mereu sa ies in evidenta prin desenele mele si de multe ori aceste desene au ajuns la panoul de onoare din clasa noastra.