Cati oameni nu s-au gandit la cat de importanta este comunicarea pentru succesul muncii in echipa? Dupa multe stundii s-a dovedit ca procesul de comunicare este foarte important, mai important decat multi s-ar gandi.
Personal, eu sunt in asentimentul specialistilor. Comunicarea are un rol important atunci cand vorbim despre munca in echipa, dar si in viata de zi cu zi: in familie, la scoala, in cercurile sociale, de prieteni, etc.
In primul rand, cred ca atunci cand comunicam cu persoanele din jur, putem sa realizam ca fiecare are o personalitate si o gandire diferita, ceea ce face comunicarea mai greu de realizat, dar totodata si mai eficienta. Doar atunci cand comunicam corect putem sa vedem succesul in munca noastra de echipa. Este bine ca atunci cand membrii echipei vin cu idei diferite, deoarece vom putea alege impreuna cu echipa cele mai bune idei, astfel incat la sfarsit vom avea parte de aprecieri si implinire personala.
In al doilea rand, sunt de parere ca succesul muncii in echipa nu vine singur, ci odata cu comunicarea. Daca aceata nu se realizeaza correct, atunci pot aparea conflicte. Trebuie sa fim destul de maturi si sa avem un caracter puternic pentru a sti sa cedam atunci cand trebuie, sa stim sa vorbim atunci cand este nevoie si sa perseveram atunci cand situatia o cere. De exemplu, intr-o echipa fiecare membru isi sustine ideea, apoi va trebui ca liderul impreuna cu echipa sa aleaga cele mai bune idei. Daca ideea noastra nu a fost aleasa, trebuie sa respectam decizia facuta si acest lucru sa ne motiveze sa devenim mai buni in ceea ce facem.
In concluzie, cred ca este important sa comunicam correct, pentru ca atunci cand facem acest lucru, succesul nu va intarzia sa apara si vom putea vedea roadele comunicarii in echipa.
Personal, eu sunt in asentimentul specialistilor. Comunicarea are un rol important atunci cand vorbim despre munca in echipa, dar si in viata de zi cu zi: in familie, la scoala, in cercurile sociale, de prieteni, etc.
In primul rand, cred ca atunci cand comunicam cu persoanele din jur, putem sa realizam ca fiecare are o personalitate si o gandire diferita, ceea ce face comunicarea mai greu de realizat, dar totodata si mai eficienta. Doar atunci cand comunicam corect putem sa vedem succesul in munca noastra de echipa. Este bine ca atunci cand membrii echipei vin cu idei diferite, deoarece vom putea alege impreuna cu echipa cele mai bune idei, astfel incat la sfarsit vom avea parte de aprecieri si implinire personala.
In al doilea rand, sunt de parere ca succesul muncii in echipa nu vine singur, ci odata cu comunicarea. Daca aceata nu se realizeaza correct, atunci pot aparea conflicte. Trebuie sa fim destul de maturi si sa avem un caracter puternic pentru a sti sa cedam atunci cand trebuie, sa stim sa vorbim atunci cand este nevoie si sa perseveram atunci cand situatia o cere. De exemplu, intr-o echipa fiecare membru isi sustine ideea, apoi va trebui ca liderul impreuna cu echipa sa aleaga cele mai bune idei. Daca ideea noastra nu a fost aleasa, trebuie sa respectam decizia facuta si acest lucru sa ne motiveze sa devenim mai buni in ceea ce facem.
In concluzie, cred ca este important sa comunicam correct, pentru ca atunci cand facem acest lucru, succesul nu va intarzia sa apara si vom putea vedea roadele comunicarii in echipa.