Ce as vrea sa fac in urmatorii 10 ani

O sa incep acest articol cu o singura idee: acum nu mai stiu ce as vrea sa fac in urmatorii 10 ani. Iar acest lucru se intampla din cauza faptului ca mi-am schimbat complet perspectivele. daca in urma cu cateva luni aveam impresia ca in urmatorii zece ani voi ajunge o mare actrita sau in orice caz voi fi o persoana care va avea cumva actualizat profilul de vedeta underground, eh acum situatia este cu totul alta. Nu-mi mai fac planuri pentru o viata singulara si in nici un caz nu-mi mai fac planuri pentru o viata boema.

Acum sunt om serios. In urmatorii zece ani ma gandesc destul de serios sa imi deschid o afacere. Primul lucru pe care voiam sa il fac pana acum - cu noile mele perspective - era sa ma mut cu iubitul meu, viitor tata al copilului, intr-un apartament decent si sa nu mai stam intr-un cartier de nefamilisti. Eh - am facut-o pe asta. Acum urmeaza si alte lucruri mai serioase. Acum in urmatorii zece ani, cred eu - planurile sunt mult mai realiste si de om matur, acum am planuri care includ o familie. Dupa ce terminam cu realistul plan de renovare a apartamentului in care locuim, urmeaza sa ne luam o masina si culmea este ca nu avem practic nici o baza financiara insa pana acum lucrurile au mers struna adica toto ce ne-am propus am facut.

O alta modificare ar fi asupra calatoriilor, deci planurile de viitor nu mai inseamna de mult planuri irealizabile, ci acum sunt planuri complet realizabile numai ca e nevoie de putin efort. Problema este cu totul alta insa - rautatea oamenilor ne intampina zilnic si nu-mi vine sa cred ca invidia poate sa strice relatii intre oamenii si poate sa afecteze chiar si viitorul unor persoane.